12/30/15

Ixa soi yo

R. JIMÉNEZ
Foto: R.J.N.

Ixa soi yo

Ixa soi yo,
la que piensa en tu
a cada inte.

Sí, ixa soi yo,
la que te busca
dica en os suenios.

Sí, la que t'aima
e te mira en as flors,
en a plebida, en as nueis.

Sí, ixa soi yo,
a luminaria que dentra
por a tuya finestra
a la meyanuei.

Sí, yo,
la que t'escribe poemas d'amor,
la que en a suya bida
en tu piensa de contino,
la que t'aspera en a distanzia.

Sí, ixa soi yo,
la que piensa en tu
con iste corazón
plenizo d'amor.

Yo, la que te buscó
e tu azeutés.

Ixa soi yo, ixa que ora
por os dos
e te rechira en o silenzio d'a nuei:
biene o recuerdo tuyo
dica la mía cambra
y en cada cantón te busco,
siento a nezesidá d'amar-te,
de contemplar os tuyos güellos,
de besar-te l'alma.

Ixa soi yo,
la que t'aima,
la que t'aspera.

T'aimo, sí,
yo t'aimo.

R. JIMÉNEZ

Traduzión a l'aragonés dende l'orichinal en castellano feita por Chuan Chusé Bielsa