21 de febrero de 2017

Asperando veyer-te

O camín e a cullita
Foto: Chuan Chusé Bielsa

Asperando veyer-te

Por qué
uellar tantas
enrunas.

Por qué no marché
enta tu, amor,
cuan encara purnas
e machicos sols
bi eba en a mía vida,
cuan as mías flors
no s'eban plenato
d'as más furas punchas.

Por qué no ir-se-ne
luen, muito luen,
enta la galaxia tuya,
por qué no cambear os días
plenos de vuedos
e d'angunias,
por qué no aimar camins
sin más canseras,
do lo silenzio aime sin tristuras,
do fable una voz pura
sin más penas.

Que aquí no me quieran
ziudaz de quimeras
ye a mía fortuna,
me'n voi con l'airera
en un danze libre
de vozes e fuellas,
que as parolas d'ella
me charren e quieran,
ixo voi buscando,
que m'aimen os labios
d'ixa que yo aimo,
muller mía eterna,
que yo sólo siga
rezo que la besa,
que yo sólo siga
uellos que la uellan.

E seré goteta
d'a suya plevida
cayendo en planeta
perdito y en paz,
chisleta de vida
en l'augua d'a mar,
estrela que brila
en a eternidà.

En tierra
espullata e solenca
con yo lo silenzio cantará,
en maitins de nineza
e de calma,
en tardadas sin fin orarán
luminarias, aireras.

Cuan dengún
de nusaltros s'alcuerde
en a escureldà,
bataleras as puertas
de l'alma s'ubrirán
asperando veyer-te.

Chuan Chusé Bielsa Alquézar