17 de julio de 2021

ADORMITA EN O MÍO PEITO, poema d'o libro inedito "Inozenzia"

ADORMITA EN O MÍO PEITO

De tantas cosetas
fablamos en a nuei...
Como olas
en plachas d'amor.

Aunitos, ya somos
luminaria en zielos.

Parolas viachan
enta corazons.

E a plevida plega,
canta una canzión:
goyosas gotetas que chugan
ausens en o tiempo.

Fablas ristolera
con luz feita amor,
parolas de sol
alegran os zielos;
a tuya nuei soi,
m'emplenas d'estrelas.

Una tova airera
plega con misterios,
con amoroseos.
E quiere ser tuya,
contar-te secretos.

T'aduermes
sobre o mío peito
e tot ye silenzio;
a o canto de tu
suenio los tuyos suenios.

Te dexo
en o güembro una orazión;
la digo con besos.

Amor,
a tuya alma beilo,
yo soi o luzero
d'ixe corazón.

E sigue a plevida
con o suyo rezo,
e aquí sigo yo,
sentindo lo zielo,
a respirazión
tuya en o silenzio.

Amor,
te doi lo que soi,
tot lo que yo tiengo;
yes o mío aliento.

E despiertas, amor,
me güellas, sonrisas,
e me das dos besos
aquí en istos güellos.

E alumbras
iste peito mío
con ixa orazión
de tautos de zielos,
luz d'o paradiso.

© Chuan Chusé Bielsa


- Versión en castellano:

DORMIDA EN MI PECHO

De tantas cosicas
hablamos en la noche...
Como olas
en playas de amor.

Unidos, ya somos
resplandor en cielos.

Palabras viajan
hacia el corazón.

Y la lluvia llega,
canta una canción:
gozosas goticas que juegan
ajenas al tiempo.

Hablas ristolera
con luz hecha amor,
palabras de sol
alegran los cielos;
tu noche yo soy,
me llenas de estrellas.

Una suave airera
llega con misterios,
con amoroseos.
Y quiere ser tuya,
contarte secretos.

Al final te duermes
(tu rostro en mi pecho)
y todo es silencio;
así bien junticos
yo sueño tus sueños.

Te dejo
en el hombro una oración;
la digo con besos.

Amor,
yo tu alma velo
y soy el lucero
de ese corazón.

Y sigue la lluvia
rezando su rezo,
y aquí sigo yo,
sintiendo mi cielo,
la respiración
tuya en el silencio.

Amor,
te doy lo que soy,
todo lo que tengo;
eres tú mi aliento.

Y despiertas, amor,
me miras, sonríes,
y aquí en mis ojicos
me das tus dos besos.

Y alumbras
este pecho mío
con esa oración
de tactos de cielos,
luz del paraíso.

© Chuan Chusé Bielsa