14 de septiembre de 2021

Poema: a mía Dama

a mía Dama

e por qué
no dar-te tot agora

a mía Dama

si tot movimiento d'a mía alma
ya estió errato

si tot o que fazié
lo fazió aquella pantasma
que creyeba ser

sin tu rematé canso
e tot estió a no-cosa e a desasperanza

a mía Dama

ta cutio
prene-me en as tuyas alas

si tot o que arreplegué
sin tu
estió río sin augua

da-me a plevida tuya e o que faiga
será ixa mar d'amor
que nunca no remata

iste ye o mío corazón
e yera crebato como nau
en a remota placha

iste ye o mío cuerpo
e o tiempo en fazió asclas
por a espuña esparditas

a mía Dama

tu sola dende o zielo
veniés ta vantar-me en ixa calma

agora soi tuyo zanzero
e soi o que tu faigas
d'a mía vida

e soi a tuya nuei e a mañana
tuya soi
e o tuyo meyodía

descanso como un nino
astí en a tuya alda

Dama mía

e soi guerrero tuyo e libre soi
astí con tu en campos sin batallas

e soi amor e tot abita
de yo en a mía enamorata

e naxco e plega o día
cuan aguaito a tuya alba

Dama mía

© Chuan Chusé Bielsa


- Versión en castellano:

mi Dama

y por qué
no darte todo ahora

mi Dama

si todo movimiento de mi alma
ya fue errado

si todo
lo que hice lo hizo aquel fantasma
que creía ser

sin ti acabé cansado
y todo fue la nada y la desesperanza

mi Dama

para siempre
llévame en tus alas

si todo lo que recogí
sin ti
fue río sin agua

dame tu lluvia y lo que haga
será esa mar de amor
que nunca acaba

este es mi corazón
y estaba roto como nave
en la remota playa

este es mi cuerpo
y el tiempo hizo de él
mil tablas
partidas en la arena

mi Dama

tú sola desde el cielo
viniste
para llevarme allá a tu calma

ahora ya soy yo tuyo entero
y soy lo que tú hagas
de mi vida

y soy tu noche y tu mañana
y soy tu mediodía

descanso como un niño
ahí en tu halda

Dama mía

y soy guerrero tuyo y libre soy
contigo
en campos sin batallas

y soy amor y todo habita
de mí en mi enamorada

y nazco y llega el día
al contemplar tu alba

Dama mía

© Chuan Chusé Bielsa