19 de septiembre de 2020

VIACHE D'AMOR

Día goyoso
Foto de Chuan Chusé Bielsa

VIACHE D'AMOR

quiera l'amiga

a la fin d'as añadas
dar-me a paz

un yermo calmo e caminar
baxo los suyos zielos

leyer o libro d'os suyos güellos

tornar ta casa

una cambra en a que l'alma
tienga o suyo leito

un alba
con a suya luminaria

sisquiera ixa casa
l'amiga m'ofrexca

que astí yo muera
e en ella amanexca

me faré palazio

os campos crematos
se farán chardín
con ánchels orando

silenzio allá en alto

dimpués d'os infiernos
agüerros poeticos

plevidas
cantando

trobar primaveras
do bi eba flamas

frescor d'ixos labios

trobar a l'amiga
que perén ye aimando

o libro divino
trobar sin buscar-lo
en l'arca d'a falsa
d'o nino sagrato

trobar en os altos
a vida
dimpués d'afogar-la

cuan tot yera angunia
veyer ixe sol
d'as altarias

quiera ella güellar-me

prener-me d'a mano
tirar-me d'as auguas
más fundas

naufrago
en o tiempo

por a suya escala
goyoso ir puyando

trobar tot o bueno
dexar tot o falso

quiera ella salvar-me

puyar-me enta zielos
dende as mars de fuego

como azul zanzero
yo quiero vantar-me

aimar a l'amiga
con ixe amor suyo

en ella ta cutio
a mía güellada

que perén yo viache
con as suyas alas

© Chuan Chusé Bielsa