26 de julio de 2022

PUYAR EN CASA TUYA

PUYAR EN CASA TUYA

Se pueden
perder añadas e añadas
por camins bofos
(cullitas de cascas sin fruitos).

Se puede ir muito luen
ta plegar a dengún puesto.

Para cuenta, a la fin d'a vida veye:
Dios e tu, cara a cara,

tan solo a güellada enamorata.

Da-me un chardín en o disierto,
da-me una casa que seiga una armita,
da-me un zielo do pueda veyer-te,
da-me as nueis ta soniar-te,

á, viachar con tu ye viachar
verdaderamén e arribar dica o zentro,
universo sin buegas de l'amor.

Ya no quiero plegar
do abita la cansera, ya no
quiero ilusionar-me con más vuedos,
no, no quiero ser o monchón
arrullato en angunioso puzo,

quiero estar con tu, os tuyos
güellos debán e a calor
d'o tuyo día amorosiando-me,

agora sé
que solo en tu bi ha vida,
sí,
agora sé que sólo quiero aimar-te,
quiero que oblides as feridas mías,
o mío petenar por carreras en tiniebras,

quiero tornar en o punto de partida,
puyar en casa tuya e i remaner
contemplando-te.

© Chuan Chusé Bielsa