18 de agosto de 2021

ESPELUNGA D'AMOR

ESPELUNGA D'AMOR

e agora que o tiempo
ye una cuerda desfeita
atresoro en l'agüerro as fuellas d'amor
        os días en que aimé

seré l'airera e luen me'n iré
        allá do lo mundo vaiga dexando
guambras muertas         que tot dexe paso
a o tuyo rostro
amor         en o suenio los camins
me menan a paisaches ya sin más angunias
        con boiras e plevias ya solo t'aimar         con zielos
solo ta volar como los ninos vuelan
        qué falsa la nuestra tan bonica e tan alta

da-me o silenzio ta sentir-te         luz
d'a tuya musica         da-me amor mío
a fortaleza ta dexar aquí
tot ixo que a tu no me'n leva
        da-me as parolas ta fablar-te
a primavera ta amorosiar-te
        iste peito quiero sentir como flors
ubrindo-se         lo siento agora
        a tu marcho como un paxaro sin tiempo         fuella
puyando a o tuyo árbol

siento a canta tuya e ye airera en o lusco
que en plegar se fa beso en os labios
        en os cabellos tuyos viene a mar que aima
barcas calmas muito adentro navegan
me foi nino e m'achunto a tu chugando
        doncas ya no me cuaca sufrir

amor         prene-me ista nuei
portia-me en a tuya espelunga         ye tan gran
que toz os universos chuntos no son más
que un granet d'espuña acomparatos con ella
        ye tan polita que totas as polidezas d'ista tierra
no son en comparanza que doratas gabias tristas

yes l'amor e toz os amors que dizen
que amor son
cosa no son sin a tuya presenzia

da-me amor mío o tuyo amanexer
        quiero ir-me-ne d'ixa
tan inmensa glarima

© Chuan Chusé Bielsa


- Versión en castellano:

GRUTA DE AMOR

y ahora que el tiempo
es una cuerda deshecha
atesoro en otoño las hojas de amor
        los días en que amé

seré el viento y lejos me iré
        allá donde el mundo vaya dejando
sombras muertas         que todo deje paso
a tu rostro
amor         en el sueño los caminos
me conducen a paisajes ya sin miedo
        con nubes y lluvias ya solo para amar         con cielos
sólo para volar como los niños vuelan
        qué desván el nuestro tan bonico y tan alto

dame el silencio para oírte         luz
de tu música         dame amor mío
la fortaleza para dejar aquí
todo eso que a ti no me lleva
        dame las palabras para hablarte
la primavera para acariciarte
        este pecho quiero sentir como flores
abriéndose         lo siento ahora
        a ti marcho como un pájaro sin tiempo         hoja
ascendiendo a tu árbol

siento tu canción y es viento en el crepúsculo
que al llegar se hace beso en los labios
        en tus cabellos viene el mar que ama
barcas calmas muy adentro navegan
me hago niño y me junto a ti jugando
        pues ya no me agrada sufrir

amor         tómame esta noche
llévame a tu gruta         es tan grande
que todos los universos juntos no son más
que un granico de arena comparados con ella
        es tan hermosa que todas las bellezas de esta tierra
comparándolas son doradas tristes jaulas

eres el amor y todos los amores que dicen
que amor son
nada son sin tu presencia

dame amor mío tu amanecer
        quiero irme de esa
tan inmensa lágrima

© Chuan Chusé Bielsa