1 de agosto de 2021

YO BENDIGO

yo bendigo

yo maldigo
a os que causan dolor
gratuitamén

yo maldigo a os que
vidas desfán ta la suya propia
satisfazión

yo maldigo
una e milenta vegadas
a os que implen iste mundo d'angunias
e destruyen o camín d'os sers benditos

yo maldigo
a os que estricallan os sagratos paisaches
e un sagrato Silenzio

yo maldigo

yo maldigo
a os que fieren
a divina Inozenzia e se'n arriguen

yo maldigo
en os nombres santos
d'a Diosa e d'o Esprito

en o nombre d'o Fillo
aunito en a triple radiz

yo maldigo
e no cal fer cosa más

a maldizión engalzará a os diaples
por os mundos no bi abrá
espelunga tan funda
do no plegue a Chustizia

a la maldá
seguirán ixas Parolas por ríos e por días
treballarán a cada inte irán desfendo
infernals guambras

a maldizión destruyirá a os fautors d'as dolors
con absoluta seguranza

porque con a Luz
perén fabla la Luz e d'as altarias
plega una Plevia cumplindo ista Parola

yo maldigo yo maldigo
en nombre d'a Bondá e d'a Polideza
ista ye a Lei que perén vive
e perén queda acumplita

muito luego un día plega
a redenzión ta os buenos
a balanza cal que pese egos e violenzias
muito luego
Satanás s'acotola en a no-cosa

yo maldigo e rematan
derrotatos os malditos
sufrión o que fizon sufrir e ya marchan
entre flamas son zenisas

tota dolor causata
s'agafa a la suyas pelletas e a o suyo
pudrito corazón
pobres ixos
a os que plega a maldizión
dende o poder más alto

yo maldigo pronunziando os nombres
d'os malditos
yo maldigo
con mans ubiertas emplitas
con Augua de Chustizia
abocando-la sobre os que tacan con dolors
a la más sacra belleza

yo maldigo e a maldizión ye tan sigura
como Plevia

e yo bendigo yo bendigo
perén yo bendigo
a os que fan o bien

yo bendigo
a os fillos de l'Amor universal

© Chuan Chusé Bielsa


- Versión en castellano:

yo bendigo

yo maldigo
a los que causan dolor
gratuitamente

yo maldigo a los que
deshacen vidas para su propia
satisfacción

yo maldigo
una y mil veces
a los que llenan este mundo de angustias
y el camino destruyen de los seres benditos

yo maldigo
a los que mancillan los sagrados paisajes
y un sagrado Silencio

yo maldigo

yo maldigo
a los que hieren
la divina Inocencia
y de ella hacen escarnio

yo maldigo
en los nombres santos
de la Diosa y el Espíritu

en el nombre del Hijo
unido en la tripe Raíz

yo maldigo
y nada más es necesario

la maldición perseguirá a los diablos
por los mundos no habrá
gruta tan profunda
donde no llegue la Justicia

a la maldad
seguirán esas Palabras por ríos y por días
trabajarán a cada instante irán borrando
sombras infernales

la maldición destruirá a los creadores de dolores
con absoluta certitud

porque con Luz
siempre habla la Luz y desde Alturas
la Lluvia llega cumpliendo esta Palabra

yo maldigo yo maldigo
en nombre de la Bondad y la Belleza
esta es la Ley que siempre vive y es
indefectiblemente cumplida

muy pronto un día llega
la redención para los buenos
la Balanza sopesa egos y violencias
muy pronto
Satanás en la nada es extinguido

yo maldigo y acaban
derrotados los malditos
sufrieron lo que hicieron sufrir y ya se hunden
entre llamas y cenizas

todo dolor causado
se agarra a sus pellejos y a su
podrido corazón
pobres aquellos
a los que la maldición alcanza
desde el poder más alto

yo maldigo pronunciando los nombres
de los malditos
yo maldigo
con manos abiertas y llenas
de Agua de Justicia
abocándola sobre los que manchan con dolores
a la más sacra belleza

yo maldigo y la maldición es tan segura
como Lluvia

y yo bendigo yo bendigo
siempre yo bendigo
a los que hacen el Bien

yo bendigo
a los hijos del Amor universal

© Chuan Chusé Bielsa